Σκοπός
H εξοικείωση των μεταπτυχιακών φοιτητών με τις προηγμένες τεχνικές και σχετικές θεωρητικές και αλγοριθμικές έννοιες θεμάτων σύνθεσης και απόδοσης εικόνας ώστε να διαθέτουν ικανό θεωρητικό και τεχνολογικό υπόβαθρο να ανταποκριθούν στο παρόν του τομέα των γραφικών υπολογιστών αλλά και να έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ενεργά και δημιουργικά στο μέλλον των εξελίξεων σε αυτόν.
Περίγραμμα
- Φως και οπτική αντίληψη
- Χρωματικά Μοντέλα
- Φωτισμός Σκηνής
- Μοντέλα Φωτισμού
- Μοντέλα Σκίασης
- Ιχνηλάτηση Ακτίνας (Ray Tracing)
- Καταπολέμηση Ειδωλισμού
- Ακτινοβολία (Radiosity)
- Υλικό και Συσκευές Γραφικών
- Υλικό Υποσυστήματος Γραφικών
- Συσκευές Εισόδου και Εξόδου 2Δ και 3Δ
- Animation
- Εισαγωγή στο animation
- Μέθοδοι αναπαράστασης κίνησης
- Μοντελοποίηση για animation
Προτεινόμενη βιβλιογραφία
Eλληνόγλωσση
- Γραφικά Υπολογιστών & Προγραμματισμός WebGL, Μπαρδής Γ., Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2021.
- Γραφικά & Οπτικοποίηση, Θεοχάρης Θ, Παπαϊωάννου Γ, Πλατής Ν., Πατρικαλάκης Ν., Εκδόσεις Συμμετρία, 2019.
- Γραφικά Υπολογιστών με Open GL, Bakers H., 3η Έκδοση, Εκδόσεις Τζιόλα, 2018.
Ξενόγλωσση
- Computer Graphics: Principles and Practice, 3rd Edition, John F. Hughes, Andries van Dam, Morgan Mcguire, David F. Sklar, James D. Foley, Steven K. Feiner, Kurt Akeley, Addison-Wesley, 2014.
- Fundamentals of Computer Graphics, P. Shirley, A. K. Peters Editions, 2002.
- Informatique graphique : méthodes et modèles, B. Peroche, D. Ghazanfarpour, D. Michelucci Et M. Roelens, Editions HERMES., 1998.